Cuma, Kasım 30, 2007

Mugla, Denizli etrafinda yakinda Deprem olacakmi? 30.11.2007

Rüyamda Efesi gördüm. Icinde büyük bir Saray vardi ve birden bire yerle bir olup yikildi. O anki duygumun bana yakinda orada deprem olacagi oldu. Sarayin kapisinda ayni zamanda Mugla ve Denizli sehirlerin isimleri yaziyordu.

Ben 20.04.2007 gördügüm ve almanca Sitemde yayinladigim rüyamda truvayi görmüstüm. Orada herkes deprem, deprem! Bingüle kac, güllerin arasina sigin kurtul diye bagirarak kosuyordu. BINGÖL sehri var fakat BINGÜL diye bir sehir tanimadigim icin biraz yorumda zorlanmistim. Bakalim manasi nasil ortaya cikacak. Ilerde anlayacagiz.

Denizli ve mugla etrafindaki deprem bana daha önce bir zamanda gelecek gibi geldi, cünkü rüyamda cok degisik korkmustum.

Rüyalardaki sembollari önceden tam anlamak ne yazikki cok zor, cogunu facialar olduktan sonra daha iyi anlayabiliyor.

Insallah bu sefer vatandaslarimiz iyi hazirlanirlar ve aci haberler daha az olur.

Hiç yorum yok: