Çarşamba, Eylül 02, 2009

Atatürk yasasaydi, bizim Internetteki üzülmemize ve bu halimize ne derdi?

Sayin Vatandaslarim..

Bende cok sayidaki vatandaslarim gibi websayfalarima, bloglarima resimler, videolar yerlestirip üzüntülerimi bildirmek istiyorum. Fakat, biraz önce resim ve videolara bakarken aklima bir sey geldi ve sizlere bildirmek istedim. Acaba Atamiz simdi yasasaydi, bizlere ne derdi, ne nasihat verirdi diye düsündüm?

- Internette, Facebookta vesairede bana hasretinizi, sevginizi yazmaya saatlerce, aylarca yillarca devam edin ve bu arada memleket elden gitsinmi derdi, yoksa ne bu sizin haliniz, cumhuriyet, hürriyet böylemi korunur benim onurlu milletim diye gülümseyerek bizi utandirirmiydi?

Biz sizin gibi yalniz toplanip yazsaydik, fotograflar, videolar arasaydik, onlari birbirimize gösterseydik, kendi kendimizi alkislasaydik.. Simdi ne buralarda olurduk, nede türkiye cumhuriyetini kurabilirdik ve simdi hala arapca harfler kullanip, kim oldugumuzu bile unutmus olurduk... eglenerek, oynayarak vatan kurtarilmaz, sayin milletim... buna yalniz hepberaber zaman harcamak denir!-

Ne diyorsunuz, Atatürk bir günlügüne geri gelebilseydi bize böylemi konusurdu acaba?

Hepinize sevgi ve selamlar

Tedora
---------------------------------

Demokrati ile yönetilen bir ülkede Millet isverendir..

Not: Demokratinin kurallari vardir. Millet yalniz rey verip, tamam isim bitti demez. Demokrati ayni zamanda bir sorumluluktur. Eger milletler bu rey haklarini bilerek kullanirlarsa, demokrati icinde kralliga yol acilmaz.. Demokrati demek, millet kimi isterse secer, devlet islericýle görevlendirir demektir.. Cok SIK YANLIS secerce, alirlar haklarini elinden ve sesini sustururlar.

Demokrati ile yöneteilen bir Ülkenin Cumhurbaskanida dahil bütün Devlet memurlari Millete hizmet etmeleri icin secilen insanlardir. Demokrati ile yönetilen bir ülkede Millet isverendir.. Prusya krali büyük Friedrich II. zamaninda Bakanlara aylik bile verilmezdi. Cünkü bakanlik bir fahri görev gibi, maddi ihtiyaci olmayana devredilen onurlu bir isti.

1 yorum:

ismail dedi ki...

Tedoraa.. sen kimsin ? nerde yaşıyorsun ? kendinden bize bahset.. önsezilerin nerden kaynaklanıyor ? nasıl bir hayat geçirdin ve nasıl bir farkındalığın var.. seni ilgiyle okuyorum..
--başarılar,sağlık dilerim--