Cumartesi, Eylül 26, 2009

Bülent Ersoy ve Gülben Ergen Tartışması... Popstar Alaturka

Sanatini cok sevdigim Bülent Ersoyun kendi eliyle kendisini hic yakismayan bir polemige götürmesine üzüldüm. Yillardir disarda yasadigimdan dolayi, Gülben hanimi ve sanatini cok az tanidigim halde, ona büyük bir saygisizligin yapildigi kanaatindayim.

Ben şuyum, sen şusun yada ben senden bilgiliyim, sen benden az biliyorsun falan filan demekle kimse büyümez ve böyle konusmaklada kimse kücültülemez. Diyelimki Gülben Ergen hanim cok yeni ve daha acemi bir sanatci olsaydi bile, ona karsi böyle tavrin cok ayip oldugunu saniyorum. Kimsenin kimseyi baskalarinin önünde kücük düsürmeye hakki yoktur. Ve insanlar birisine yardim edip ömür boyuda hatirlatirsa, o yardimin kalitesi inmis olur. Bülent Ersoyun Gülben Ergene söyledigi sözleri ben cok ayipladim ve kendisine yakistiramadim.

Saniyorumki, eger adini bu seviyede hatirlatmak istiyorsa, Bülent Ersoyun Popstar Alaturkadan sonra piyasalardan gururla cekilmesinin zamani geldi.. Yoksa, gittikce o büyük alin terleriyle halkin kalbinde aldigi yerden zorla indirilir ve yazik olur.. Meyva olunca düsermis, Bülent haniminda yavas yavas bunu bilmesi lazim. Zeki Müren bey tam dogrusunu yapti ve beklenmedik bir anda geri cekildi.

Gülben hanim herseye ragmen gayet saygili davrandi ve söylediklerinde cok hakli. Herseyden önce kendine olan saygisindan dolayi bu yersiz sözleri kabullenemez, kendine bir cocuk muamelesi ettiremezdi Ben Gülben hanimin davranisini cok begendim ve kendisini bu gösterdigi disiplin icin kutlarim. Disiplinli insanlarin serveti diger servetlerden daha cok göze batar. Ve Bilmis insan biliyorum diye devamli hatirlatirsa,karsisindakileri biktirir ve bildiklerinden sogutur. .. Insallah Gülben hanim bu olaydan sonra Popstar Alaturkadan geri cekilmez. Eger o giderse, yüzde yüz Ebru Gündes hanim geri gelir. Benim icimden bir his diyorki, Gülben Ergenin Popstardan ayrilmasini ve Ebru Gündesin gelmesini isteyenler var.. Bakalim önümüzdeki haftalar orada kim oturacak. !?

Herseyin bir tadi ve lezzeti vardir, konusmanin ve kendini anlatmaninda lezzetli olmasi icin biraz dikkat edip dozunu kacirtmamak lazimdir.

Ayrica Armagan Caglayan beyin babasini topraga verdigi üzüntülü gününde hala ben A Class sanatciyim, sen B Class demek ve bizi imtihan etsinler görelim kim daha cok biliyor gibi sacmaliklar cok yersizdi. Daha bir kac saat önce dünyanin gecici oldugunu tekrar gören bir kisinin böyle bir günde daha mütavazi olmasi gerekirdi. El acip dua etmekle degil, insanlara kalpden gülüp anlayis göstermenin daha sevap oldugunu saniyorum.

Almancada bir atasötü derki:

Konusmak gümüş, susmak altindir..

keske Bülent Ersoy bunlari biraz ciddiye alsada, bir daha böyle utandirici bir duruma düsmese. Bazi yaslanmak istemeyen insanlar yaslandikca daha bir tavra girip bulunduklari iyi pozisyonu elleriyle kötülestirir ve sevenlerini kendinden soguturlar.

Mevlana'ninda bu konuda cok güzel bir ögütü var:



„Her Dil, Gönlün Perdesidir. Perde Kımıldadı Mı, Sırlara Ulaşılır.“







2 yorum:

Adsız dedi ki...

Yazınızı okudum ve bir gerçeği hatırlatma gereği duydum. Bu yarışmada daha öncekilerde olduğu gibi jürilik teklifi önce Ebru Gündeş'e gitmiş onun kabul etmemesi üzerine de Gülben Hanım jüri olmuştur. Yani Gülben Ergen'in ayrılmasıyla Ebru Gündeş'in tekrar jüri olması gibi bir şey söz konusu olamaz. O Ebru Gündeş bu işi en güzel zamanında yapmış bitirmiş -sizinde hissettiğiniz gibi seyirci ve diğer jüri üyelerinin tüm geridönmesi yönündeki isteklerine rağmen- artıklarını toplamaları için sırayı büyük saygısı nedir hadbilmek nedir bihaber olanlara bırakmıştır. Paniğe gerek yok yani içiniz rahat olsun:)))

Unknown dedi ki...

Sayin Adsiz,(ne güzel isim, masallah;-)

Ben cok rahatim,hic merak etmeyin. Panige kapilanlara ben seminer veriyorum, eger kendim panige kapilirsam, bana kim yardim edecek? *gülüyor*

Ebru hanim insallah geri gelmez, kendini daha cok özletir... Ben onun gelmesini isteyenler oldugunu hissettim, onun gelmek istedigini degil.. Gelmemesi kariyeri icin zaten daha büyük bir katki olur.. Malesef Bülent hanim bunu kendisi icin daha farkedemedi.. Gülben Ergen hanima nasihatim, sakin gitmesin.. Orada kalip bu günden sonra kendisi gibi olsun. Bazi insanlara nekadar hassas olup saygi gösterirlirse, bunu anlamayanlardan o kadar cok saygisizlik geri gelir. Türkiyede o senden büyük saygili ol diye insanlari sabir tasi yapma geleneginin artik mazide kalmasi lazim. Öyle insanlardan uzak kalmak lazim.. Yasam sevgimizi ve günümüzü gölgeleyenlerle münakasa ederek vakit kaybetmektense, onlarla ugrasmamak kendi yolundan gitmek daha iyidir.. PopstarAlaturka bana vatani getiren bir program ve cidden hosuma gidiyor fakat.. ayni zamandada artik limon gibi suyunun ciktigini saniyorum.. Eminimki Osmantan Erkir beyde bunu anladi ve yeni fikirlere basladi. Sevgi ve selamlar. Tedora