Çarşamba, Eylül 02, 2009

Mustafa Kemal Atatürk- Son Vals hatiralari

Sevgili okurlarim.. Yazacagim o kadar cok sey varki, hangisini yazmanin zorlugunu cekiyorum.. Türkiye o kadar karistiki, benim yillar önce daha cok almanca ve birazda türkce yazdigim, türkiyenin gelecegiyle cekindigim yorumlar hergün sanki bir kabus gibi fakat hakikat oluyor..

Atamizin hatirasina bu son eglendigi gecenin videosunu sizlerle paylasmak istedim.. Onu hatirlamak en güzel yorumdur.. Zaten o herseyi önceden sezip bize aktarmis.. Onu dinlemek yeterde artar bile.

Birde Ingiliz Kralinin serefine Istanbulda verdigi ziyafette, elindeki tabaklari yere düsüren türk garsonu hakkinda söyledigi bana büyük bir güc verdi.. Atamiz İngiliz Kralı VIII. Edward'a durumu gururla söyle anlatmis...


"Bu Millete her seyi öğrettim, fakat Uşaklığı öğretemedim"



Hepinize sevgi ve selamlar, Türkiyemizin mahvedilmesine izin vermiyelim.. Atamizin kemikleri sizliyor.

Tedora
--------------------------------------------------------
Atatürk'ün son katıldığı balo, önce vals, sonra zeybek dansi




Hiç yorum yok: