Pazartesi, Eylül 07, 2009

Münevver Karabulut cinayeti ve esas sebebi..!?

Münevver Cemin ismini cagirarak ve kolundaki koskoca bir saate baka baka biraz yokus bir dar yoldan asagiya dogru kosuyordu. Üstünde koyu yesil cok zarif bir elbise vardi. Saclari piril piril parliyordu. Ayakkabi giymemis, yalin ayak kosuyordu. Cem hayatim üzülme, sen üzüldükce bende daha cok kahroluyorum diye.. Beraberligimiz bitti fakat askimizi bitiremediler.. Üzülme, üzülme diye hickira hickira agliyordu. Münevver cok cok güzel görünüyordu.. Cemi görmedim, fakat hissettim. Iki eliyle sanki agriyan kafasini tutuyor gibi idi. Anne ve babasi yine ne his olarak, nede baska türlü rüyamda idiler.. Amcasi Hayyam Garipoglunu bir ara hissetim, sanki Münevveri duyuyormus onun arkasindan kosuyormus gibiydi.

Elimden geldigi kadar, rüyamin yorumunuda yapacagim.. Benim bu rüya ile ilgili özel hislerim sudur.. Fakat rüyalarin duru görüslerdede oldugu gibi gibi yorumlanmasi hicte kolay olmaz.. Rüyadaki sembollerin manasi daha cok sonradan anlanir.. Yinede ben bu konudaki hislerimi yazacagim.


Münevver Karabulutun cinayetinin esas manasi Cem Garipoglunu ordadan kaldirmakti. Cem Garipoglu normal namuslu bir insanin aklinin eremiyecegi bir sekilde kullanildi, gelecegi yok edildi. Yalniz hesaplar beklenildigi gibi olumlu cikmadi ve sonunda hem Cem'i bitirecek hemde onu bitirmek isteyenlerin hayatlarini dahada cok bitirecek. Dikkatle bakilirsa, tarihtede hep aile arasinda ise gelmeyenler bir yoldan oradan kaldirildi. Cem cok genc oldugu halde, cok ciddiye alindigi icin bu üzücü ve insanlik disi olaylara karistirildi.

En son rüyamda Cem ve Münevveri hala öbür rüyalarimdada gördügüm gibi, birbirini cok seven iki genc olarak gördüm. Münevver Cem'in haline cok üzülüyordu. Cem'in Münevveri ciddi sevdiginden eminim. Bu rüya bu yüzden beni en cok üzen rüya oldu.. Iki genc insani kendi pis planlarinin gerceklesmesi icin acimadan kullanip ayiranlar. malesef hala tükenmemis. Ilk rüyamdada Cem'i korkusuz görmüstüm, ondan sonraki rüyamdaki korkusuda hic polis korkusuna benzemiyordu.

Para insanlari belki bir yerlere kadar getirir fakat paranin acmadigi yollarda vardir. Iste Münevver Karabulut cinayetin sonu öyle cikmaz bir yola geldiki, ne para acar nede sanilan kuvvetler.

Münevver cinayetinin ne satanik nede herhangi bir baska dini ayinle hic bir ilgisi olmadigindan eminim ve Münevverin aci sonunun bazi fantazi teorilere destek versin diye kullanilmasini ben cok ayipliyorum.


Bunu ilk yorumumda siir gibi yazmistim.. O siirde meditasyonumdan plansiz ve hazirlanmadan sanki bana yazdirildi... Yalniz siirdeki bazi kelimeleri Münevver Cinayeti hukuk yoluyla aydinlanmadan önce websayfama yazmamayi daha uygun bulmustum. 9- 9- 18- 17:17



Münevver karabulut Cinayeti
Önümüzdeki haftalarda-ne-olacak

Hiç yorum yok: