Pazartesi, Eylül 21, 2009

Şeker Bayramınız kutlu olsun‎. Tedora'nin Bayram dilegi.

Eger insanlarin yalniz iki rejim arasinda secme haklari kalirsa, kendine en az zarari olanini ve en degerli hakki olmasi gereken hürriyetini koruyani secer..

Onun icin ben Türk ordusuna evet ve iyiki varsiniz sayin Basbug ve askerlerimiz diyorum..

Türkiye sarikli, cübbeli olmayacak! Atatürkün gelecek nesillere miras biraktigi uygarlik hediyesini anlayan her bir türk, cumhuriyet ve hürriyetin tarihten silinmesini katiyen kabul edemez.

Demokratiyi cübbe, sarik, yapma ve polemik dincilikle sulandiranlar; "asker sunu yapti, bunu yapti" diyerek, suclari yalniz askere yüklemeye calisiyorlar. Eger bazi yalniz kendini cikarini gören güya politikacilar uygarlik yolundan ayrilmasalardi askerin vazifesi yalniz -eger lüzum olursa- ülkeyi korumak olurdu... Anayasa bunu böyle belgelemisti.

Benim bu bayramda bir hayalim oldu: Keske bir alaaddinin lambasindan bir cin bana sorsa, ne dilegin var diyede bende desemki...



Türk halkina yardim et.. Sakin ha, yiyecek, icecek, ilac, para ve is vererek degil.. Bir anda herkes okuma yazma ögrensin, kendi okuyup, karar verebilsinki, bütün dertlerini kendisi cözebilsin.. Okuma yazma bilmeyenler cahillikten ve dilencilikten kurtulsun..

Şeker Bayramınız kutlu olsun‎...

Tedora

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Diline saglik tedora abla! Seninde bayramin kutlu olsun. Duygu